To jest pewnie 2 próba lądowania po pierwszej wywrotce.barowc pisze: Start, 1.5m nad ziemie. Wszytko ok. To ląduje. Lekko w dół i.. to samo.
Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Pisałem o pierwszym locie. Tutaj jest ten drugi, kiedy już wymieniłem śmigło. Ten drugi mogę wkleić jutro bo teraz już padam.
Ale ten ma w sumie dokładnie takie same lądowanie jak tamten. Ten sam "lot koszący"
Ale ten ma w sumie dokładnie takie same lądowanie jak tamten. Ten sam "lot koszący"
dokładnie :)Lech55 pisze:To jest pewnie 2 próba lądowania po pierwszej wywrotce.barowc pisze: Start, 1.5m nad ziemie. Wszytko ok. To ląduje. Lekko w dół i.. to samo.
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Wszystko fajnie tylko co sie stalo z bateria pomiedzy lotami skoro zostalo tylko 45%?barowc pisze:Pisałem o pierwszym locie. Tutaj jest ten drugi, kiedy już wymieniłem śmigło.
55% baterii wyssane po 5 min. locie? Musialo byc ostro latane...
Zrzuc gdzies logi z drona z obu lotow, przyjrzymy sie im uwazniej. Dodatkowo mozesz je tez wrzucic na HealthyDrones i podrzucic linka...
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Czepiasz sie baterii :) dlugo siedzial w opcjach dji go przed startem :)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Nie czepiam sie, tylko probuje ustalic rzeczywiste okolicznosci...Carrock pisze:Czepiasz sie baterii :) dlugo siedzial w opcjach dji go przed startem :)
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
A po co pod koniec dawałeś na maksa throttle i obrót???
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moje zabawki: Syma X5SW ORANGE + TX MOD | Syma X8C MODDED | DJI F450 NaZa-GULL - RIP. | TBS Discovery NAZA-GuLL | DJI Phantom 3 ADV - SPRZEDANY | DJI Phantom 4 PRO
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Na koniec to ja już patrzyłem na szalejącego po moim tarasie drona i to co robiłem już nie wiele zmienia - a w popłochu po prostu starałem się go wyłączyć bo jakoś sam nie miał ochoty ;) Wrócę z pracy i dodam pozostałe filimy
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Ale podobno w 4 nie można rozbroić silników ot tak sobie...
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Na bank niczego ja nie zrobiłem poza lądowaniem. Nie wiem nawet co to znaczy "rozbroić silnik" bo nie widziałem nigdy takiej funkcji u siebie
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
W 3ce zeby rozbroic trzeba bylo trzymac drazki przez min 2-3sek. Tutaj raczej to nie jest mozliwe
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Mozna. Drazki do srodka na kilka sekund z wcisnietym RTH. :)arocopter pisze:Ale podobno w 4 nie można rozbroić silników ot tak sobie...
Re: Odp: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
Pisząc "ot tak sobie" miałem na myśli operację z samymi drążkami, co było dostępne w poprzednich PH. Teraz, w 4, trzeba się nieco bardziej "postarać" :)Mozna. Drazki do srodka na kilka sekund z wcisnietym RTH. :)
Wysłane z Mi Note LTE 64GB
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
barowc, zrobiłeś zasadniczy błąd jak oddałeś model na gwarancję. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie Twojego roszczenia i jest to czas ustawowy, jeśli przed upływem tego czasu nie wykonali żadnego ruchu to znaczy że Twoja gwarancja została uznana... wiem że to już musztarda po obiedzie ale takie mamy prawo. Piszę to na podstawie własnych doświadczeń gwarancyjnych bo kosztowało mnie to z prywatnej kieszeni kilkaset złotych które musiałem oddać klientowi jak pracowałem w sklepie i spóźniłem się z powiadomieniem klienta że może przyjść po model. Miałem niestety gnoja kierownika ...
Sklep ma ustawowe, nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w każdym przypadku, trzeba się nauczyć korzystać z tego przepisu bo często sprzedawcy naciągają rzeczywistość na swoją korzyść i próbują dymać kiwać klientów...
Sklep ma ustawowe, nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w każdym przypadku, trzeba się nauczyć korzystać z tego przepisu bo często sprzedawcy naciągają rzeczywistość na swoją korzyść i próbują dymać kiwać klientów...
Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja
NormalkaPiotrSz pisze: Miałem niestety gnoja kierownika ...
Ustalmy:PiotrSz pisze: Sklep ma ustawowe, nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w każdym przypadku, trzeba się nauczyć korzystać z tego przepisu bo często sprzedawcy naciągają rzeczywistość na swoją korzyść i próbują dymać kiwać klientów...
Roszczenia gwarancyjne czy z tytułu rękojmi
Bo to nie to samo.
Gwarancja - producent
Rękojmia - sprzedawca.
Ujednolicenie tych pojęć czasami wychodzi na niekorzyść.
Pozdrawiam. :), :)