Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Lech55
Posty: 223
Rejestracja: środa 24 sie 2016, 18:30

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Lech55 »

barowc pisze: Start, 1.5m nad ziemie. Wszytko ok. To ląduje. Lekko w dół i.. to samo.
To jest pewnie 2 próba lądowania po pierwszej wywrotce.
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Pisałem o pierwszym locie. Tutaj jest ten drugi, kiedy już wymieniłem śmigło. Ten drugi mogę wkleić jutro bo teraz już padam.
Ale ten ma w sumie dokładnie takie same lądowanie jak tamten. Ten sam "lot koszący"

Lech55 pisze:
barowc pisze: Start, 1.5m nad ziemie. Wszytko ok. To ląduje. Lekko w dół i.. to samo.
To jest pewnie 2 próba lądowania po pierwszej wywrotce.
dokładnie :)
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9764
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: pawelsky »

barowc pisze:Pisałem o pierwszym locie. Tutaj jest ten drugi, kiedy już wymieniłem śmigło.
Wszystko fajnie tylko co sie stalo z bateria pomiedzy lotami skoro zostalo tylko 45%?

55% baterii wyssane po 5 min. locie? Musialo byc ostro latane...

Zrzuc gdzies logi z drona z obu lotow, przyjrzymy sie im uwazniej. Dodatkowo mozesz je tez wrzucic na HealthyDrones i podrzucic linka...
Carrock
Posty: 255
Rejestracja: czwartek 28 sty 2016, 12:46

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Carrock »

Czepiasz sie baterii :) dlugo siedzial w opcjach dji go przed startem :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9764
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: pawelsky »

Carrock pisze:Czepiasz sie baterii :) dlugo siedzial w opcjach dji go przed startem :)
Nie czepiam sie, tylko probuje ustalic rzeczywiste okolicznosci...
Awatar użytkownika
matulekpl
Posty: 2175
Rejestracja: piątek 16 paź 2015, 16:48
Lokalizacja: Wejherowo

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: matulekpl »

A po co pod koniec dawałeś na maksa throttle i obrót???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moje zabawki: Syma X5SW ORANGE + TX MOD | Syma X8C MODDED | DJI F450 NaZa-GULL - RIP. | TBS Discovery NAZA-GuLL | DJI Phantom 3 ADV - SPRZEDANY | DJI Phantom 4 PRO
WWW/BLOG: www.matulekpl.com | Kanał YouTube: Youtube | Foto: Flickr
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Na koniec to ja już patrzyłem na szalejącego po moim tarasie drona i to co robiłem już nie wiele zmienia - a w popłochu po prostu starałem się go wyłączyć bo jakoś sam nie miał ochoty ;) Wrócę z pracy i dodam pozostałe filimy
Awatar użytkownika
michal_cz
Posty: 278
Rejestracja: niedziela 23 wrz 2012, 07:14
Lokalizacja: Gdańsk

Rozbroiłeś silniki w 52sek filmu.

Post autor: michal_cz »

Obrazekfree upload

Rozbroiłeś silniki w 52sek filmu.
Awatar użytkownika
arocopter
Posty: 66
Rejestracja: poniedziałek 15 sie 2016, 11:52
Lokalizacja: England/Poland

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: arocopter »

Ale podobno w 4 nie można rozbroić silników ot tak sobie...
barowc
Posty: 15
Rejestracja: piątek 16 gru 2016, 23:50
Lokalizacja: Katowice

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: barowc »

Na bank niczego ja nie zrobiłem poza lądowaniem. Nie wiem nawet co to znaczy "rozbroić silnik" bo nie widziałem nigdy takiej funkcji u siebie
Carrock
Posty: 255
Rejestracja: czwartek 28 sty 2016, 12:46

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Carrock »

W 3ce zeby rozbroic trzeba bylo trzymac drazki przez min 2-3sek. Tutaj raczej to nie jest mozliwe

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9764
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: pawelsky »

arocopter pisze:Ale podobno w 4 nie można rozbroić silników ot tak sobie...
Mozna. Drazki do srodka na kilka sekund z wcisnietym RTH. :)
Awatar użytkownika
arocopter
Posty: 66
Rejestracja: poniedziałek 15 sie 2016, 11:52
Lokalizacja: England/Poland

Re: Odp: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: arocopter »

Mozna. Drazki do srodka na kilka sekund z wcisnietym RTH. :)
Pisząc "ot tak sobie" miałem na myśli operację z samymi drążkami, co było dostępne w poprzednich PH. Teraz, w 4, trzeba się nieco bardziej "postarać" :)

Wysłane z Mi Note LTE 64GB
Awatar użytkownika
PiotrSz
Posty: 3518
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: PiotrSz »

barowc, zrobiłeś zasadniczy błąd jak oddałeś model na gwarancję. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie Twojego roszczenia i jest to czas ustawowy, jeśli przed upływem tego czasu nie wykonali żadnego ruchu to znaczy że Twoja gwarancja została uznana... wiem że to już musztarda po obiedzie ale takie mamy prawo. Piszę to na podstawie własnych doświadczeń gwarancyjnych bo kosztowało mnie to z prywatnej kieszeni kilkaset złotych które musiałem oddać klientowi jak pracowałem w sklepie i spóźniłem się z powiadomieniem klienta że może przyjść po model. Miałem niestety gnoja kierownika ...

Sklep ma ustawowe, nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w każdym przypadku, trzeba się nauczyć korzystać z tego przepisu bo często sprzedawcy naciągają rzeczywistość na swoją korzyść i próbują dymać kiwać klientów...
Jagoda
Posty: 1346
Rejestracja: poniedziałek 20 lip 2015, 16:02

Re: Phantom 4, awaria i nieuznana reklamacja

Post autor: Jagoda »

PiotrSz pisze: Miałem niestety gnoja kierownika ...
Normalka
PiotrSz pisze: Sklep ma ustawowe, nieprzekraczalne 14 dni na rozpatrzenie roszczenia gwarancyjnego w każdym przypadku, trzeba się nauczyć korzystać z tego przepisu bo często sprzedawcy naciągają rzeczywistość na swoją korzyść i próbują dymać kiwać klientów...
Ustalmy:
Roszczenia gwarancyjne czy z tytułu rękojmi
Bo to nie to samo.
Gwarancja - producent
Rękojmia - sprzedawca.
Ujednolicenie tych pojęć czasami wychodzi na niekorzyść.
Pozdrawiam. :), :)
ODPOWIEDZ