Quad by Jawor

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
jawor
Posty: 428
Rejestracja: poniedziałek 12 lip 2010, 12:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Quad by Jawor

Post autor: jawor »

Cześć,

jako, że to mój pierwszy post na tym forum, na początku chcę się przedstawić. Na imię mam Michał mieszkam w Chotomowie koło W-wy, modelarstwem lotniczym (helikoptery, rówież FPV) zajmuję się od dwóch lat, mam już pewien "dorobek" na rc-cam.info (pod tym samym nickiem).

Teraz chce zbudować quada (jako platforma do FPV) i bardzo proszę o rady kolegów, którym już się udało lub są na dobrej drodze aby to cudeńko ulotnić.

Oto co zamierzam:
1/ FlightController: CyberDrones by mifau

2/ Rama:
- zamierzam ją zbudować z profili aluminiowych 10x10x1mm,
- dwa ramiona będą składane (ułatwienie w transporcie). Wstępnie myślałem, że każde ramie będzie zmocowane do konstrukcji nośnej na dwóch śrubkach. Składane części będą miały po jednej śrubce z nakrętką motylkową, zabezpieczone podkładką sprężynową, aby się nie odkręcały
- rozmiar: 45-50cm od ośki do ośki po przekątnej

3/ ESC, 4 x http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=4204 , do tego konwertery i2c->PWM by mifau

4/ Silniki, i tu kłopot, polecane w innych wątkach (KDA2210S, TR2213/22) mają na HK backorder, na stanie są następujące, który wybrać?
- http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=8502
- http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=2112
- http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=4915

5/ Śmigieł SF na HK również nie ma, znalazłem:
- http://www.modelemax.pl/product_info.ph ... ts_id=3348 , ale tylko prawe. Wie ktoś, gdzie można kupić prawe i lewe tego samego rozmiaru i producenta?
- ew. zastanawiam się nad ściągnięciem pomysłu od jednego z kolegów z forum i zamontowanie łopat od Lamy, obawiam się jednak, że będą ciut przy duże...

Prośba o komentarze / porady na etapie zakupów, później zapewne pojawią się kolejne pytania.

Pozdrawiam,