Quad by yacek

FC oparte na Arduino

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

yacek
Posty: 35
Rejestracja: sobota 03 gru 2011, 13:16
Lokalizacja: Wrocław

Quad by yacek

Post autor: yacek »

Na wstępie witam kolegów i cieszę się że mogłem do Was dołączyć.
Od ponad 3 tygodni czytam forum i postanowiłem złożyć własnego quada.
Jeżeli chodzi o modelarstwo jestem kompletnym amatorem (póki co!), posiadam nie oblatanego jeszcze pionnera 1400 i buduje quada na FC od kuki.

Użyte klamoty:
Silniki emax 2822 - były najtańsze....
regle HW25A profil 10x10
CP i nóżki od JR65
FC multiwii by kuki

Jestem na etapie składania wszystkiego w całość.

Teraz najważniejsze, mam problem :)

Mianowicie wgrałem soft 1.9 do FC wstępnie skonfigurowałem w GUI wszystko (wg mnie) jest ok.
Podłączyłem więc regle z silnikami i tutaj mam problem, nie aktywuje mi się silnik podpinany do M4 (nie gra muzyczka po podaniu zasilania) - obojętnie który - cały czas pipka. Silniki na pozostałych wejściach aktywują się. Nie bardzo wiem w czym może być problem, jakieś ustawienia ? FC ?
Awatar użytkownika
slawko_k
Posty: 1596
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 14:24
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: slawko_k »

Sygnał nie dochodzi do regla.
Sprawdź czy przechodzi z procka do złącza. To nie wina ustawień w fc (zakładam ze wybrane masz już quadro)
yacek
Posty: 35
Rejestracja: sobota 03 gru 2011, 13:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: yacek »

Dzięki za podpowiedź.Oczywiście mam ustawione Quad w konfigu, w gui widzę cztery silniki i wszystko działa dobrze. Sprawdziłem miernikiem napięcia na złączach M i na trzech jest powyżej 2v a na 4 blisko zera, to chyba coś jest nie tak. Teraz pytanie jak znaleźć przyczynę braku sygnału ?
Awatar użytkownika
slawko_k
Posty: 1596
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 14:24
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: slawko_k »

Napiszę jeszcze raz Sprawdź czy przechodzi z procka do złącza.
Schematy są w sieci
Awatar użytkownika
Radzu
Posty: 317