Banggoog dziwna prośba na czacie?
: sobota 14 wrz 2019, 13:57
Witam
Zamówiłem ostatnio tzn. 1 września 2019r. drona tyro79 ze sklepu banggoog wysyłka była (EU standard shipping z UK czyli nierejestrowana bez numeru nadania) czas takich przesyłek na stronie banggoog jest podawany 2-5dni od wysłania. Paczka faktycznie dnia 3 września była w sortowni UK (wiem o tym bo we wcześniejszej prośbie na czacie podali mi tylko numer zlecenia i tam na stronie flyt jest to podane i tylko to) w szczegółach zamówienia przewidywany czas dostawy miałem podany na 12.09.2019r do dziś dalej nie mam paczki obawiam się że mogła gdzieś zaginąć.
Napisałem więc na czacie infolinii banggoog że paczka dalej nie dotarła oczywiście napisali żebym się nie martwił mogą zwrócić pieniążki lub wysłać towar jeszcze raz ale (i tu będzie ta dziwna prośba) żebym przesłał im mailowo skan maila od poczty Polskiej że ta nie dostała paczki i nie było doręczenia do mnie oczywiście pismo ma być w języku Angielskim takie coś chciał pracownik z którym rozmawiałem na czacie dziwna sprawa spotkał się ktoś z czymś takim. Wątpię by poczta takie coś mogła napisać tym bardziej że nawet nie mam numeru nadania to co by mieli napisać.
Co z tym fantem zrobić?
Łudzę się że jeszcze paczka dojdzie chodź kiedyś tą formą wysyłki przyszła na czas około 8dni.
Nigdy tez nie reklamowałem niczego na banggoog zawsze wszytko dochodziło raz miałem przypadek na aliiex... ale tam nie było problemu a tu...
Poniżej wklejam kawałek zapisu z rozmowy na czacie :
Straus 08:03:31 pm
Thanks.
I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.
jaguss85 08:07:53 pm
But what evidence
And what is the delivery time EU standard shipping
Straus 08:11:09 pm
As this is non trackable shipment method you chosen, we cannot track the order, howeven if the postman says, not delivered to you or lost or something in transit, I suggested and advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.
Yes, you are correct, we need written statement from them.
jaguss85 08:14:20 pm
I don't know if this letter can be written by my post office
And what is the delivery time EU standard shipping
Straus 08:15:22 pm
Most users you not received the order after chosen the standard shipping, all we advise the customers to bring the written statement from postman and the customers bringing it and sharing ot us.
jaguss85 08:16:45 pm
And from Poland too? I am asking because I have never had such a situation
Straus 08:17:17 pm
I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.
jaguss85 08:18:23 pm
What does this magazine look like, what to write
Straus 08:19:03 pm
And email they need to write and forward the email screenshot to us, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.
jaguss85 08:19:38 pm
Should it be written in English
Straus 08:19:57 pm
Yes, English, Sir.
jaguss85 08:21:02 pm
Oh, I don't know if anyone will write to me at the post office
In English
Straus 08:22:00 pm
They will write, they are professional govt employee.
They know English
jaguss85 08:22:33 pm
You have a sheet of what it looks like
Well, wait until Monday, if the package does not arrive, I will go to the post office for a letter.
Straus 08:24:59 pm
It's an normal email, they write that you not received the order and where the order is they will mention on email and share it to us.
And after that: we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.
Zamówiłem ostatnio tzn. 1 września 2019r. drona tyro79 ze sklepu banggoog wysyłka była (EU standard shipping z UK czyli nierejestrowana bez numeru nadania) czas takich przesyłek na stronie banggoog jest podawany 2-5dni od wysłania. Paczka faktycznie dnia 3 września była w sortowni UK (wiem o tym bo we wcześniejszej prośbie na czacie podali mi tylko numer zlecenia i tam na stronie flyt jest to podane i tylko to) w szczegółach zamówienia przewidywany czas dostawy miałem podany na 12.09.2019r do dziś dalej nie mam paczki obawiam się że mogła gdzieś zaginąć.
Napisałem więc na czacie infolinii banggoog że paczka dalej nie dotarła oczywiście napisali żebym się nie martwił mogą zwrócić pieniążki lub wysłać towar jeszcze raz ale (i tu będzie ta dziwna prośba) żebym przesłał im mailowo skan maila od poczty Polskiej że ta nie dostała paczki i nie było doręczenia do mnie oczywiście pismo ma być w języku Angielskim takie coś chciał pracownik z którym rozmawiałem na czacie dziwna sprawa spotkał się ktoś z czymś takim. Wątpię by poczta takie coś mogła napisać tym bardziej że nawet nie mam numeru nadania to co by mieli napisać.
Co z tym fantem zrobić?
Łudzę się że jeszcze paczka dojdzie chodź kiedyś tą formą wysyłki przyszła na czas około 8dni.
Nigdy tez nie reklamowałem niczego na banggoog zawsze wszytko dochodziło raz miałem przypadek na aliiex... ale tam nie było problemu a tu...
Poniżej wklejam kawałek zapisu z rozmowy na czacie :
Straus 08:03:31 pm
Thanks.
I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.
jaguss85 08:07:53 pm
But what evidence
And what is the delivery time EU standard shipping
Straus 08:11:09 pm
As this is non trackable shipment method you chosen, we cannot track the order, howeven if the postman says, not delivered to you or lost or something in transit, I suggested and advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you.
Yes, you are correct, we need written statement from them.
jaguss85 08:14:20 pm
I don't know if this letter can be written by my post office
And what is the delivery time EU standard shipping
Straus 08:15:22 pm
Most users you not received the order after chosen the standard shipping, all we advise the customers to bring the written statement from postman and the customers bringing it and sharing ot us.
jaguss85 08:16:45 pm
And from Poland too? I am asking because I have never had such a situation
Straus 08:17:17 pm
I will advise you to bring the proof of written statement from the postman, and once you share this, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.
jaguss85 08:18:23 pm
What does this magazine look like, what to write
Straus 08:19:03 pm
And email they need to write and forward the email screenshot to us, we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.
jaguss85 08:19:38 pm
Should it be written in English
Straus 08:19:57 pm
Yes, English, Sir.
jaguss85 08:21:02 pm
Oh, I don't know if anyone will write to me at the post office
In English
Straus 08:22:00 pm
They will write, they are professional govt employee.
They know English
jaguss85 08:22:33 pm
You have a sheet of what it looks like
Well, wait until Monday, if the package does not arrive, I will go to the post office for a letter.
Straus 08:24:59 pm
It's an normal email, they write that you not received the order and where the order is they will mention on email and share it to us.
And after that: we will issue re-ship or refund for you. Do not worry.