Ciekawostki... :D
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Z klapolotkami w bixlerze to nic dobrego nie zrobisz.Capo pisze:Panowie, jak to jest z klapolotkami w bixlerze?
Probowalem troche ustawien, ale latal gorzej - mozna ustawic tak zeby podchodzil do ladowania wolniej?
Próbowałem wychyleń w górę - ala hamulec - model mam cięższy, więc siła nośna spadała, szybko wyłączyłem.
Próbowałem w dół - ala klapy - faktycznie, siła nośna rośnie, prędkość spada wyraźnie, ale sterowność również.
Poza tym staje się mocno podatny na zwalenie na skrzydło.
Raz zapomniałem wyłączyć klapy po starcie i po pierwszym zakręcie go nie wyrównałem, bo było za nisko.
W bixlerze 1400 wystarcza same lotki w zupełności.
Warto dodać wychylenia różnicowe - 30% - dużo ładniej się wtedy prowadzi w zakrętach.
Świat z góry wygląda lepiej