Witam,
co sądzicie o pochylaniu silników aby nie tracić pola widzenia kamery FPV przy szybkim locie? Czy w ogóle ma to sens czy raczej kamera z obiektywem szerokokątnym wystarcza. Poszperałem w sieci i znalazłem zestawy pozwalające pochylić silniki w QAV250 o 8 - 10 stopni oraz o tyleż stopni pochylić kontroler lotu (niestety tylko zagraniczne serwisy) bez konieczności ingerencji w ustawienia kontrolera. Spotkałem się też z opcją Lumeniera która nie dość, że pochyla silniki to pozwala na montaż śmigieł 6".
Czy warto w coś takiego się bawić, czy to ma duży wpływ na właściwości "lotne" drona?
Odnośnie mocowań Lumeniera i śmigieł 6" - odczuję poprawę / pogorszenie przy założeniu silników 1804 (ten chiński model qav250)
Czy w naszym rodzimym kraju można też znaleźć takie podkładki?
Edit: sprecyzowanie modelu w temacie
Pochylanie silników lot FPV QAV250
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Pochylanie silników lot FPV QAV250
Jest tego trochę.
Np na banggood są 12 stopniowe http://www.banggood.com/12-Degree-Incli ... 88180.html . 12 wydaje mi się dość dużo ale zobaczymy.
Co do pochylenia FC, to zupełnie nie wiem po co, jak wszystko można w opcjach ustawić zarówno w naze32 jak i cc3d.
Te Lumenirowe, jakoś wydają mi się mało kreto odporne - delikatne.
Fajny pomysł z oddaleniem silników, ale jeśli ci zależy tylko na pochyleniu a nie na 6" to nie brał bym tych lumenirów
Np na banggood są 12 stopniowe http://www.banggood.com/12-Degree-Incli ... 88180.html . 12 wydaje mi się dość dużo ale zobaczymy.
Co do pochylenia FC, to zupełnie nie wiem po co, jak wszystko można w opcjach ustawić zarówno w naze32 jak i cc3d.
Te Lumenirowe, jakoś wydają mi się mało kreto odporne - delikatne.
Fajny pomysł z oddaleniem silników, ale jeśli ci zależy tylko na pochyleniu a nie na 6" to nie brał bym tych lumenirów