Baqsthc pisze:Verid cię zaraz zje :) przeczytaj jeszcze raz co napisał i pomyśl. Regiel 200A a silnik 1806 ile trzeba C a pakiecie 2200? Racer NIE lata 10 minut, koniec kropka.
pakiet 2200 mah to jednostka w mili.
KV liczymy w amperach, czyli 2200 to 2,2 A
Parametr C określa poziom wyładowania ciągłego pakietu,
jeżeli chcemy pobrać 200A to 200/2,2 = 90C
Wynika więc że pakiet o pojemności 2200mah aby wyciągnąć 200A musi mieć współczynnik rozładowania prądem ciągłym 90C.
Silnik 1806 nie ma tu nic do rzeczy -> ja mu podasz prąd rzędu 200/4 = 50A to nic z niego już nie będzie :DD
Edytuj posty!
Majk99 pisze:1. No tak to jest możliwe, że to, że regiel wytrzyma 120A nie znaczy, że tyle silnik bierze z pakietu.
Nie bierze 120A tylko 30A i to nie jest żadne 30A - to każdy wie bo przechodzi przez regulator który wiadomo realnie nie jest "przekształtnikiem" prądu rzędu 30A, bo są i straty w całym procesie.
Dlatego pisałem że regulator 35A pobierze (przekształci) w realu 25-30A we wcześniejszych swoich postach.
I nie będą pobierać wszystkie 30 A ani 25A, to też wiadomo.
Dlatego przeliczając już te głupie 25A x 4 (regulatora 35A) = to musimy dostarczyć prąd rzędu 100A. Więc chyba zrozumiałe jest to że chcę kupić lipo z zapasem nawet i 30%.
Edytuj posty!
Baqsthc pisze:Verid cię zaraz zje :) Racer NIE lata 10 minut, koniec kropka.
No weź mnie nawet nie denerwuj:PP :]
to nie polatam nawet 10 minut;/;/