kopter do filmowania
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Ładziak, widzisz, rzecz polega na tym, że pewne rzeczy trzeba przeżyć, nie wystarczy brać to na słowo, ty uważasz, że masz rację a ja chcę się o tym przekonać, odkrywanie ameryki jest prawdziwym odkrywaniem gdy odkryje się ją samodzielnie a nie dlatego, że ktoś powie, że tak jest
wracając do śmigieł
uważam, że mam rację a ty masz prawo uważać inaczej, ja zrobiłem testy a ty chcesz wierzyć w zasady aerodynamiki
i tak każdy z nas zbuduje dla siebie coś innego :)
wracając do śmigieł
uważam, że mam rację a ty masz prawo uważać inaczej, ja zrobiłem testy a ty chcesz wierzyć w zasady aerodynamiki
i tak każdy z nas zbuduje dla siebie coś innego :)
Nie chce wyjść na upierdliwca ale czy Ty planujesz obalić zasady aerodynamiki albo zmieniać fizykę?darek pisze:uważam, że mam rację a ty masz prawo uważać inaczej, ja zrobiłem testy a ty chcesz wierzyć w zasady aerodynamiki
Co do pomiaru prądu zawisu to może coś powie (ale wydaje mi się że pasowało by to wykonać na jakiejś dużej hali)
Najlepiej by było zrobić lot testowy w podobnych warunkach i na takim samym sprzęcie ale potrzeba by monitorować czas, prądy, napięcia itp.
Pozdrawiam Sławek
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
Sławku, zasady (których nie znam) są ogólnymi zasadami i nie biorą pod uwagę czynników zewnętrznych, konstrukcji silników, kopterów itp., właśnie dlatego by sprawdzić jak zasady mają się do rzeczywistości robi się testy
jakiś czas temu przetestowałem kilka różnych rzeczy, w skrócie:
mocowanie 3 łopat wielkość standard - długi lot, brak wibracji, wspaniały dźwięk, silniki chłodne
mocowanie 3 łopat powiększone o 2 cale - długość lotu jak przy mocowaniu standard, kompletny brak wibracji i jeszcze piękniejszy dźwięk, silniki ciepłe
mocowanie 2 łopat (tarot), wielkość jak 3 łopatowe standard - długość lotu krótsza o co najmniej 2-3 minuty, widoczne małe wibracje, brzydki dźwięk, silniki gorące
wierz lub nie, zasady aerodynamiki nie zmieniły się a testy moje pokazują kierunek w jakim powinienem iść, ja się tym dzielę a ty zrób z moimi danymi co chcesz, powtarzanie jednak, że zasady dynami powinny dać inne testy nie wpłyną na moje zdanie co do przyszłego wyboru
post ten założyłem po to by coś wnieść do tego forum, nie chodziło się o chwalenie mojej konstrukcji, pierwsza okazała się nieco za ciężka więc należy ją zmienić, i to zrobiłem, powstała druga, nieco bardziej standardowa, trochę odkryłem na nowo amerykę ale ja zrobiłem to świadomie a nie dlatego, że takie coś było u chińskiego sprzedawcy
teraz pracuję nad doszlifowaniem wersji 2 tak by całość była łatwo składalna do pewnego stopnia, potem zrobię test z 6 silnikami, gdzie lewy i prawy będą podwójne a na koniec przetestuję silniki v3508
jak pisałem na początku, moim celem jest 30 minut lotu z gimbalem, zrobiłem proste założenia początkowe i staram się osiągnąć swój cel i nie ważne czy odkrywam amerykę i jestem zgodny z zasadami aerodynamiki, ważne, bym osiągnął swój cel, to wszystko
jakiś czas temu przetestowałem kilka różnych rzeczy, w skrócie:
mocowanie 3 łopat wielkość standard - długi lot, brak wibracji, wspaniały dźwięk, silniki chłodne
mocowanie 3 łopat powiększone o 2 cale - długość lotu jak przy mocowaniu standard, kompletny brak wibracji i jeszcze piękniejszy dźwięk, silniki ciepłe
mocowanie 2 łopat (tarot), wielkość jak 3 łopatowe standard - długość lotu krótsza o co najmniej 2-3 minuty, widoczne małe wibracje, brzydki dźwięk, silniki gorące
wierz lub nie, zasady aerodynamiki nie zmieniły się a testy moje pokazują kierunek w jakim powinienem iść, ja się tym dzielę a ty zrób z moimi danymi co chcesz, powtarzanie jednak, że zasady dynami powinny dać inne testy nie wpłyną na moje zdanie co do przyszłego wyboru
post ten założyłem po to by coś wnieść do tego forum, nie chodziło się o chwalenie mojej konstrukcji, pierwsza okazała się nieco za ciężka więc należy ją zmienić, i to zrobiłem, powstała druga, nieco bardziej standardowa, trochę odkryłem na nowo amerykę ale ja zrobiłem to świadomie a nie dlatego, że takie coś było u chińskiego sprzedawcy
teraz pracuję nad doszlifowaniem wersji 2 tak by całość była łatwo składalna do pewnego stopnia, potem zrobię test z 6 silnikami, gdzie lewy i prawy będą podwójne a na koniec przetestuję silniki v3508
jak pisałem na początku, moim celem jest 30 minut lotu z gimbalem, zrobiłem proste założenia początkowe i staram się osiągnąć swój cel i nie ważne czy odkrywam amerykę i jestem zgodny z zasadami aerodynamiki, ważne, bym osiągnął swój cel, to wszystko
Panowie, ja tam jednak nie byłbym sceptyczny, ja rozumiem, że Darek chce sam doświadczyć zasad które dla ludzi znających je są oczywiste, ale według mnie to rozwojowa postawa.
wiecie jak jest, wszyscy mówią że się nie da, przychodzi jeden co o tym nie wie, i dokonuje czegoś "niemożliwego"
wiecie jak jest, wszyscy mówią że się nie da, przychodzi jeden co o tym nie wie, i dokonuje czegoś "niemożliwego"
Mój największy lęk to sytuacja w której ja umieram, a Żona sprzedaje moje "zabawki" za tyle, za ile jej powiedziałem że je kupiłem...
no właśnie, dzięki
zadam podchwytliwe pytanie: czy ktoś ma koptera, który używa długich rurek jedna pod drugą?
ja nie widziałem żadnej konstrukcji takiej (z małymi wyjątkami) gdy dociąłem płytkę połączyłem 2 dzielone ramiona to płytka była niezmiernie witka, oczywiście, aby było sztywniej należy użyć dwóch płytek, ale czy nie prościej użyć samej rurki? rurka to najmocniejszy kształt przy minimalnej wadze
zasady typowej mechaniki a jednak koptery składane, choćby takie jak s1000 sprzedają się pewnie nieźle, choć ich konstrukcja, mimo że piękna, jest kompletnie do kitu i przeczy zasadom mechaniki
zadam podchwytliwe pytanie: czy ktoś ma koptera, który używa długich rurek jedna pod drugą?
ja nie widziałem żadnej konstrukcji takiej (z małymi wyjątkami) gdy dociąłem płytkę połączyłem 2 dzielone ramiona to płytka była niezmiernie witka, oczywiście, aby było sztywniej należy użyć dwóch płytek, ale czy nie prościej użyć samej rurki? rurka to najmocniejszy kształt przy minimalnej wadze
zasady typowej mechaniki a jednak koptery składane, choćby takie jak s1000 sprzedają się pewnie nieźle, choć ich konstrukcja, mimo że piękna, jest kompletnie do kitu i przeczy zasadom mechaniki