Policz wszystko co do niego Dołożyłeś... farbę i taśmy równieżjanw23 pisze:Nie mam pojęcia czemu mój bixler bez pakietów waży aż 854 gramy :/
Bixler 1.1 by janw23
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Farby nie używałem. Taśmy bardzo dużo - fakt :)Kowal pisze:Policz wszystko co do niego Dołożyłeś... farbę i taśmy równieżjanw23 pisze:Nie mam pojęcia czemu mój bixler bez pakietów waży aż 854 gramy :/
Ale co z niego wyjąć? Nie mówię o pakietach.
EDIT: I tak go o 200gram odchudziłem...
Latam więc jestem.
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
No właśnie co w tym hardcorowego? czytam wszystkie wątki o samolotach FPV bo coraz ich mniej i właściwie to bez elektroniki nikt już nie lata na świecie a uważam, że to wcale nie jest nic ryzykownego.janw23 pisze:Co w tym takiego hardcorowego? :)m_atrix pisze:No to faktycznie hardcorejanw23 pisze:Dzięki, RSSI jeszcze nie ma :(D
Gratulacje
ps. dobrze ze chociaż zabierasz kanapkę na drogę
OSD+AP
Właśnie sklecam Bixlera 2 i jedyny dodatek zabezpieczający jest to http://sklep.tymex-alarmy.pl/syrenka-pi ... p-343.html bo po ponad setce lotów Pandą opisaną zresztą na forum nie widzę potrzeby aby pakować cokolwiek więcej, ba czytając różne wypadki ucieczek to 95% to awarie lub roztargnienie dotyczące właśnie tych "bajerów".
Jedyny wypadek jaki miałem (pomijając początkowe przygody) to awaria silnika 2km od bazy na co nie pomogło by żadne zabezpieczenie.
Orientacja w terenie jest prosta jak skrzydła anioła wystarczy przed lotem zrobić dwa-trzy kółka nad głową i poukładać sobie co gdzie i gotowe.
Za dwa miesiące będę składał swojego pierwszego coptera i tu już szanse na prostotę są bardzo małe.
janw23 świetnie Ci idzie gratuluję
Dzięki.
Ja nie wypieram się tych wszystkich bajerów. Uważam, że niektóre typu OSD są bardzo potrzebne na dalsze loty. Gdy leciałem na te 4 km to po horyzont widziałem jedynie las. Bez tych bajerów na 100% bym nie wrócił. AP ,Owszem, może zawieść jednak rzadkosię to zdarza. Poza tym chyba lepiej jest mieć szansę, że po zgubieniu modelu może wrócić niż pewność, że wybrał wolność. Oczywiście nie zwalnia nas to z myślenia rozsądnie. A piszczyk też mam zamówiony :)
Ja nie wypieram się tych wszystkich bajerów. Uważam, że niektóre typu OSD są bardzo potrzebne na dalsze loty. Gdy leciałem na te 4 km to po horyzont widziałem jedynie las. Bez tych bajerów na 100% bym nie wrócił. AP ,Owszem, może zawieść jednak rzadkosię to zdarza. Poza tym chyba lepiej jest mieć szansę, że po zgubieniu modelu może wrócić niż pewność, że wybrał wolność. Oczywiście nie zwalnia nas to z myślenia rozsądnie. A piszczyk też mam zamówiony :)
Latam więc jestem.
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
Przepraszam za post pod postem ale jest on na zupełnie inny temat
Bixler jest właśnie po ,,remoncie". Opiszę, co zostało w nim zmienione.
Platforma dostała nowe śmigło APC Style 6X4 (świetnie wyważone, dźwięk też ma fajny),
kamera jest umieszczona na pan-tilt'cie (na Head-Trackera musi jeszcze chwilę poczekać),
w kabince jest trochę więcej miejsca,
klapka z boku jest teraz na magnesy (nie wpływają one na pracę OSD ani AP),
mniejsze poprawki.
Jeśli chodzi o sam samolot to w zasadzie tyle, teraz zmiany, które zaszły na ziemi:
nagrywarka (w końcu!),
Quannum DIY video goggles,
przerobienie całego systemu zasilania bazy.
Pierwszy lot na nowym setup'ie. Na początku samolot bardzo zadzierał nos do góry - źle wytrymowane serwo. Jak zwykle coś pokręciłem z rozdzielczością na YouTube
Planowane na najbliższy okres czasu:
9xr (już jest) + LRS (jeszcze nie ma),
Head-Tracker,
Anteny koniczynki,
śmigło 7X5 (wymaga motor mount upgrade),
kolejne przeróbki w systemie zasilania bazy,
statyw.
Bixler jest właśnie po ,,remoncie". Opiszę, co zostało w nim zmienione.
Platforma dostała nowe śmigło APC Style 6X4 (świetnie wyważone, dźwięk też ma fajny),
kamera jest umieszczona na pan-tilt'cie (na Head-Trackera musi jeszcze chwilę poczekać),
w kabince jest trochę więcej miejsca,
klapka z boku jest teraz na magnesy (nie wpływają one na pracę OSD ani AP),
mniejsze poprawki.
Jeśli chodzi o sam samolot to w zasadzie tyle, teraz zmiany, które zaszły na ziemi:
nagrywarka (w końcu!),
Quannum DIY video goggles,
przerobienie całego systemu zasilania bazy.
Pierwszy lot na nowym setup'ie. Na początku samolot bardzo zadzierał nos do góry - źle wytrymowane serwo. Jak zwykle coś pokręciłem z rozdzielczością na YouTube
Planowane na najbliższy okres czasu:
9xr (już jest) + LRS (jeszcze nie ma),
Head-Tracker,
Anteny koniczynki,
śmigło 7X5 (wymaga motor mount upgrade),
kolejne przeróbki w systemie zasilania bazy,
statyw.
Latam więc jestem.
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
Tak na serio to oczywiście nic z hardcore'u to nie ma, nieuważnie przepisałem poprzednika i poszło na fali.Pieth pisze:No właśnie co w tym hardcorowego?janw23 pisze:Co w tym takiego hardcorowego? :)m_atrix pisze: No to faktycznie hardcore
Gratulacje
ps. dobrze ze chociaż zabierasz kanapkę na drogę
OSD+AP
Przecież w końcu to samolot, a nie uciekający biały phantom, jak skrzydła i prędkość ma - to łaski nie robi - latać musi , byleby mu drągami w powietrzu nie przeszkadzać za bardzo.
Latać każdy może, jeden lepiej drugi gorzej
Idzie Ci nieźle patrząc na wyniki, powodzenia i tylu startów co lądowań.
Pozdrawiam
kamilt
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
************************************
różne latające + wiatrak
komu Bóg rozumu nie da, kowal mu go nie ukuje
kamilt
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
************************************
różne latające + wiatrak
komu Bóg rozumu nie da, kowal mu go nie ukuje
Stockowy napęd sprawuje się całkiem całkiem jednak mam zamiar zainwestować w toUka pisze:Jak sprawuje ci się stockowy napęd? Ja zainwestowałem w 2200kV i śmigło APC 6x6, ale mam wrażenie, że przy maksymalnym dodaniu gazu przepływ przez śmigło się zrywa i śmigło mieli nie efektywnie. Zrobię testy na innych śmigłach i będę miał jakieś porównanie.
Gdy znajdę czas zamontuję motor mount upgrade i wsadzę śmigło APC Style 7X5
Latam więc jestem.
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
janw23, ja posiadam ten silniczek. Lata u mnie na na APC 6x4 i osiąga 750gram ciągu. Przy moim prawie kilogramowym bixlerze do lotu poziomego potrzeba około 4A.
Nie wiem czy jest sens kombinować z tymi "upgradeami" pod większe silniki, dodatkowa masa, a przy okazji musisz się bawić z skłonami, wykłonami bo jednak to Ci silnik do góry wyniesie i może wyjść że trzeba się nakombinować by to latało.
Nie wiem czy jest sens kombinować z tymi "upgradeami" pod większe silniki, dodatkowa masa, a przy okazji musisz się bawić z skłonami, wykłonami bo jednak to Ci silnik do góry wyniesie i może wyjść że trzeba się nakombinować by to latało.
RIP Bixler 1.1, quadro 15, QAV 250, Pioneer XL
To chyba jednak nie ma sensu kupować silnika bo mój bixler teraz bierze 4A do lotu poziomego, ale motor mount upgrade na pewno kiedyś zrobię.Assur92 pisze:janw23, ja posiadam ten silniczek. Lata u mnie na na APC 6x4 i osiąga 750gram ciągu. Przy moim prawie kilogramowym bixlerze do lotu poziomego potrzeba około 4A.
Nie wiem czy jest sens kombinować z tymi "upgradeami" pod większe silniki, dodatkowa masa, a przy okazji musisz się bawić z skłonami, wykłonami bo jednak to Ci silnik do góry wyniesie i może wyjść że trzeba się nakombinować by to latało.
Latam więc jestem.
----------------------
Bixler 1.1
BadCat
----------------------
Bixler 1.1
BadCat