sklep abc rc
Moderatorzy: Matkas, moderatorzy2014, moderatorzy
Często u nich zamawiam i zawsze towar następnego dnia mam w domu. Na e-maile nie odpisują to potwierdzam jeżeli mam wystawiać oceny to daję tylko 4 za braki w asortymencie.
TAROT Ironman FY650 - 3DR Pixhawk - MT3510 - Skywalker 4in1 - T-2D - Boscam 5.8GHz
Thingiverse: http://www.thingiverse.com/Eldrid/designs
Thingiverse: http://www.thingiverse.com/Eldrid/designs
- PartyzantPL
- Posty: 158
- Rejestracja: poniedziałek 20 sie 2012, 15:43
- Lokalizacja: Brzeg
-
- Posty: 57
- Rejestracja: poniedziałek 28 kwie 2014, 12:58
- Lokalizacja: Zgorzelec
heh niektórzy to niestety nie umieją czytać ze zrozumiem, nikt im nie zarzuca że kontakt telefoniczny jest kiepski, ale sklep internetowy powinien obsługiwać klientów via e-mail w pierwszej kolejności.
Co mi z ich kontaktu telefonicznego jak w dzień śpię żeby wypocząć przed pracą?
Jak akurat kupiłeś towar co do którego nie ma zastrzeżeń to oczywiście sklep OK, ale jak trzeba załatwić coś przez e-mail to się nie doczekasz!
Co mi z ich kontaktu telefonicznego jak w dzień śpię żeby wypocząć przed pracą?
Jak akurat kupiłeś towar co do którego nie ma zastrzeżeń to oczywiście sklep OK, ale jak trzeba załatwić coś przez e-mail to się nie doczekasz!
To znaczy że te "wiele" sklepów jest poniżej przeciętnej. Niektórzy muszą pracować w nocy żebyś mógł rano wejść na forum i gadać głupoty...
Jakoś np. koleś z Nastik potrafi rzeczowo i dość szybko odpowiedzieć na e-mail, a wysyłka jest tak samo szybka jak na abc i co mam mu za to medal dać? To jest w dzisiejszych czasach standard.
Jakoś np. koleś z Nastik potrafi rzeczowo i dość szybko odpowiedzieć na e-mail, a wysyłka jest tak samo szybka jak na abc i co mam mu za to medal dać? To jest w dzisiejszych czasach standard.
To tylko znaczy że nie tylko abc-rc musi nad problemem popracować bo faktycznie ten kanał komunikacji kuleje i to mocno.Nie masz racji, w wielu sklepach internetowych jest bardzo kiepski kontakt mailowy
Jakich niemożliwych - przeciętny chińczyk z jebaja odpisuje szybciej niż abc-rc.Wiec nie wymagaj rzeczy niemożliwych ;)
Proponuję się ogarnąć i wziąć się za jakąś robotę - może durne teksty wywietrzeją szybciej ze łba.proponuje jak większość ludzi spać w nocy....... ;)
Ten wredny...
-
- Posty: 46
- Rejestracja: poniedziałek 09 sty 2012, 14:50
- Lokalizacja: Kostrzyn
w sumie to już się nie dziwie - wszystko mi wytłumaczyliście. Skoro większość Klientów uważa, że jak coś nie tak i nie odpisują to trzeba zadzwonić i przeprosić miła Panią, że zawraca się jej głowę swoim problemem to tak też działają. Dla "wariatów", którzy oczekują profesjonalnej obsługi najwyraźniej są inne sklepy i ja po prostu kliknąłem nie ten adres co trzeba. Mój bład, poprawie sie w przyszłości.
pozdrowienia dla petentów i występujących tu w mniejszości Klientów
Paweł
pozdrowienia dla petentów i występujących tu w mniejszości Klientów
Paweł
Nie, wystarczy zadzwonić i powiedzieć że coś jest nie tak z zamówieniem, a miła pani przeprasza i załatwia sprawę.ppawel pisze:Skoro większość Klientów uważa, że jak coś nie tak i nie odpisują to trzeba zadzwonić i przeprosić miła Panią, że zawraca się jej głowę swoim problemem to tak też działają.
Z tymi mailami to różnie bywa bo przy zamówieniu przeważnie wysyłam mailem potwierdzenie przelewu i zamówienie jest realizowane praktycznie od razu.
Pronokopter V1 dzielnie służył prawie rok:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=10572&start=0
Pronokopter V2:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=16755&start=0
Dragonek+KFC FTB
FX-61:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=18288&start=0
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=10572&start=0
Pronokopter V2:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=16755&start=0
Dragonek+KFC FTB
FX-61:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=18288&start=0
Pomyslcie macie 150 wiadomosci dziennie na poczte, sami wiecie jak trzeba jakas wiadomosc znalesc jakie to trudne.
Sklep ma duza renome i to pozytywna.
Najczesciej takie watki pisza osoby ktore napisza e-maila i oczekuja od razu odpowiedzi. Ludzie nie da sie tak. Kazdy modelarz powinien miec cierpliwosc.
sklep nie odpowiada w ciagu paru dni no to trzeba zadzwonic i sie dogadac.
Ja nigdy nie mialem problemow z tym sklepem, owszem na odp elektroniczna trzeba poczekac ale ja to rozumiem nie tak jak pozostali.
I dla mnie pisanie na forum i zale sa nie uzasadnione
Sklep ma duza renome i to pozytywna.
Najczesciej takie watki pisza osoby ktore napisza e-maila i oczekuja od razu odpowiedzi. Ludzie nie da sie tak. Kazdy modelarz powinien miec cierpliwosc.
sklep nie odpowiada w ciagu paru dni no to trzeba zadzwonic i sie dogadac.
Ja nigdy nie mialem problemow z tym sklepem, owszem na odp elektroniczna trzeba poczekac ale ja to rozumiem nie tak jak pozostali.
I dla mnie pisanie na forum i zale sa nie uzasadnione
[b]"Tylko życie poświęcone innym, warte jest przeżycia"[/b]
Co do samych wysyłek nie mogę się powiedzieć nic złego.
Natomiast faktycznie kontakt via email jest nie do końca taki jak powinien być.
Prosty przykład z mojego niedawnego pytania o produkt:
Cytat ze zwrotnego email'a z zapytaniem o produkt 'Silnik Emax GT2820/06 KV985 - 540W':
'Witam,
chciałem kupić ten silnik ale szukam regulatora 50A z hamulcem.
Nie widzę nic u Was na stronie, czy macie coś dostępne?
Pozdrawiam'
w odpowiedzi otrzymuję:
'Witam cena Silnik Emax GT2820/06 KV985 - 540W 105,00 brutto'
Natomiast faktycznie kontakt via email jest nie do końca taki jak powinien być.
Prosty przykład z mojego niedawnego pytania o produkt:
Cytat ze zwrotnego email'a z zapytaniem o produkt 'Silnik Emax GT2820/06 KV985 - 540W':
'Witam,
chciałem kupić ten silnik ale szukam regulatora 50A z hamulcem.
Nie widzę nic u Was na stronie, czy macie coś dostępne?
Pozdrawiam'
w odpowiedzi otrzymuję:
'Witam cena Silnik Emax GT2820/06 KV985 - 540W 105,00 brutto'