Strona 1 z 1

czy kfc32v2 ma serwo filter do trikoptera ?

: wtorek 24 cze 2014, 18:14
autor: kocur_38
chodzi mi o taki filtr jaki jest w KK2.0. na tym filmiku jest pokazane jak działa

https://www.youtube.com/watch?v=iC6Gz_qysxc

: środa 25 cze 2014, 19:19
autor: kocur_38
własnie zbieram ramę i nie wiem czy zamawiać kfc32:(

: czwartek 26 cze 2014, 08:55
autor: marbalon
Tak ma większe filtrowanie dla serwa.

: czwartek 26 cze 2014, 15:28
autor: kocur_38
Dzięki za pomoc.

a tak z ciekawości spytam , jaka jest przyczyna drgania serwa na ogonie trikoptera ?

: czwartek 26 cze 2014, 15:41
autor: marbalon
Jeżeli nie ma filtrowania to czujniki cały czas pracują i coś tam zmieniają w układzie.

: sobota 23 sie 2014, 09:30
autor: kocur_38
mam problem z serwem ogonowym w tri, przy próbie startu wpada w straszne drgania i gwałtownie sie wychyla , film

kfc32v2, serwo cyfrowe 5kg zasilone bezpośrednio z beca , na 2 innych serwach było to samo, śmigła 9x6 APC .

jakieś wskazówki?

: sobota 23 sie 2014, 19:18
autor: marbalon
Ale to wygląda na mechaniczny jakiś problem bo raczej serwo takiej reakcji to nie może mieć...

: sobota 23 sie 2014, 19:28
autor: miś
A może regulacja jest w złą stronę i trzeba zmienić YAW direction...

: sobota 23 sie 2014, 19:43
autor: kocur_38
To wygląda tak jak by silnik przy odpowiednio dużym obciążeniu zakłócał serwo :( próbowałem zamienić silniki , śmigła i serwo, bez skutku. Mocowanie serwa i silnika nie ma nawet milimetra luzu.

: sobota 23 sie 2014, 21:53
autor: wrzech
Załóż dla samego testu jakieś małe śmigiełko/cokolwiek. Mnie to wygląda na oscylacje w jaką wpada cały układ -ramie - mechanizm wychyłu - silnik - śmigło. Możesz też z zachowaniem bezpieczeństwa złapać ręka ramię jak najbliżej serwa i sprawdzić. Jak problem nie wystąpi to masz przyczynę. Mocno zalecana jest pomoc drugiej ogarniętej osoby do machania gazem.

: niedziela 24 sie 2014, 08:24
autor: kocur_38
Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .

złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)


za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.

: niedziela 24 sie 2014, 10:23
autor: kocur_38
Chyba dam se spokój z tri i dokupię elektronikę i zrobię quadro:(

Przed chwilom zrobiłem mocowanie z włókna węglowego (2mm grubosci) do pszednih silników , trzymałem ramę ręką przyciskając do ziemi dałem gaz na
3/4 i silniki wpadły w drgania jak na ogonie łamiąc mocowania:(

Morze ta rama (turnigy x9000) nie jest dostosowana do silników 390kv?

: niedziela 24 sie 2014, 12:29
autor: buras1
Moje x900 robi tak samo ... Ewidentnie jakieś oscylacje bo występuje tylko przy określonej prędkości obrotów silnika, na wolnych nic, przy zwiększeniu throttle wibruje i jak się unosi już też już jest spokojnie Myślałem że to kwestia wyważenia i wypieściłem układ silnik śmigło(na kfc32 tool miałem nie więcej jak 16)...
Dopieściłem mechanikę yaw-a, miałem lekko skrzywioną w dół po krecie i dokręciłem na kleju do śrub, śrubę która dociska na łożyskach oba elementy yaw-a, tak, żeby był minimalny opór przy obracaniu. Zmniejszyło się i występuje tylko czasami. Pewnie łożyska by trzeba dać jakieś lepsze ...

: niedziela 24 sie 2014, 12:58
autor: wrzech
kocur_38 pisze:Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .

złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)


za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
Rama musi być sztywna, nawet kosztem wagi. Później dzieją sie takie hopszty.

Dobrze, żeś nie oberwał tym silnikiem, a mówiłem o bezpieczeństwie ;p