Dlatego też poprosiłem o interpretację... http://prawo.ekologia.pl/Prawo_ochrony_ ... 0031831793 zauważ, że powyższe skupia się w dużej mierze na normach głośności, prędkości etc. - co w przypadku modeli problemem raczej nie jest. Same tabelki miały kilka zmian w późniejszych latach, ale nie znalazłem poważniejszych zamian w samej treści rozporzadzenia (a tylko to budzi w niektórych punktach moje wątpliwości). Samo zaznajomienie się ze strefami podanymi w tabelach chyba nie musi kosztować 700zł, a oczekiwanie na podpis prezesa trwać około miesiąca - jeśli będzie to ludzie nadal będą temat omijać i nic sobie z tych przpeisów nie robić. Ludzie w ULC sami mają wątpliwości więc uznałem, ze kto pyta nie błądzi... tak więc naskrobałem do działu prawnego i wyczekuję ;)Pnow65 pisze:Co Twoim zdaniem jest nie tak w ww rozporządzeniu co do charakterystyki wielowirnikowców?
Odpowiedź na zasadnicze pytanie "po co?" - obstawiam (w mniej lub bardziej dyplomatyczny sposób): po to by chronić otoczenie i innych użytkowników przestrzeni powietrznej przed osobami takimi jak pytający.
Obecnie jest taki bajzel jeśli chodzi o przepisy dotyczace bezzałogowców, że znalezienie informacji, które potwierdzają się w 100% ze stanem faktycznym, graniczy z cudem... co strona co inaczej to wygląda, co opinia to inna itp. :)