DJI F550 konfiguracja + akcesoria
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Zagotują się. Może nie od razu ale to duże ryzyko.qmamczacze pisze:odświeżam ... i jak z tymi 4s i śmigłami 10 ?? mój też będzie obciążony ostro, czy silniki się nie zagotują ??
Tutaj test na stockowych silnikach DJI i śmigłach 10" przy 4S:
Żeby potem nie było "DJI to takie badziewie robi, sam się rozbił!".
-
- Posty: 128
- Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 19:31
- Lokalizacja: ostrołęka
Ja latam na stokowych silnikach i śmigłach 10-kach. Po wylataniu dwóch aku po 5000 jeden za drugim nie zauważyłem aby silniki były gorące. Są zwyczajnie ciepłe. I nawet tak samo ciepłe jak po jednym pakiecie.Zagotują się. Może nie od razu ale to duże ryzyko.
Tutaj test na stockowych silnikach DJI i śmigłach 10" przy 4S:
Latałem też na mniejszych śmigłach które były w zestawie i wcale silniki chłodniejsze nie były, wręcz przeciwnie a kopter latał krócej. Skoro latał krócej stąd wniosek że silniki musiały pracować na wyższych obrotach i dostawać jeszcze większy wycisk niż na większych śmigłach z którymi radzi sobie bezproblemowo.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 19:31
- Lokalizacja: ostrołęka
No właśnie na tym to polega, mniejsze śmigła to większa prędkość kątowa, ale też mniejszy opór powietrza.poland pisze:Ja latam na stokowych silnikach i śmigłach 10-kach. Po wylataniu dwóch aku po 5000 jeden za drugim nie zauważyłem aby silniki były gorące. Są zwyczajnie ciepłe. I nawet tak samo ciepłe jak po jednym pakiecie.
Latałem też na mniejszych śmigłach które były w zestawie i wcale silniki chłodniejsze nie były, wręcz przeciwnie a kopter latał krócej. Skoro latał krócej stąd wniosek że silniki musiały pracować na wyższych obrotach i dostawać jeszcze większy wycisk niż na większych śmigłach z którymi radzi sobie bezproblemowo.
Jeśli będziemy na siłę zwiększać opór to efektem będzie właśnie przegrzewanie się silników.
Oczywiście masa startowa też ma tutaj duży wpływ.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 19:31
- Lokalizacja: ostrołęka
czyli większość stawia na 4s do śmigieł 10 ..... sprawa chyba jasna, nie było żadnej wypowiedzi kogoś, kto na własnej skórze odczuł problem z przegrzewaniem się takiego zestawu
ja jestem właśnie przed zakupem pakietów do stokowych śmigieł i śledzę wszystkie za i przeciw, chociaż tych ostatnich raczej nie za dużo
ja jestem właśnie przed zakupem pakietów do stokowych śmigieł i śledzę wszystkie za i przeciw, chociaż tych ostatnich raczej nie za dużo
-
- Posty: 128
- Rejestracja: wtorek 05 mar 2013, 19:31
- Lokalizacja: ostrołęka
czy ktoś lata na f550 E300 z tymi śmigłami :
http://www.goodluckbuy.com/dji-phantom- ... 1pair.html
zastanawiam się nad zakupem, w Polsce chyba nie za bardzo można je dostać ...
http://www.goodluckbuy.com/dji-phantom- ... 1pair.html
zastanawiam się nad zakupem, w Polsce chyba nie za bardzo można je dostać ...
Witam, odgrzeje temat. Ja wybrałem właśnie taką opcję 9443 carbon jako, że posiadam pakiety 3S i 4S. Myślałem, że wybór pośredni między 10 a 8 cali przy różnych pakietach da w miarę dobre rezultaty i tu zdziwienie, bo z 4S nie ma problemu ale przy 2x3S 5000 boję się latać - pływa, brakuje mocy i ogólnie dziwnie się zachowuje. Także chyba jednak optimum to 4S i śmigła 10, chociaż na porządnych Turnigy 4S 5000 i 9443 moja F550 lata ok. 11 minut z pełnym rynsztunkiem pod brzuchem.
Nie wiem w jaki sposób uzyskujecie takie czasy lotu na 4S i śmigłach 10
Pisałem już w innym wątku o moich testach. Model F550 plus gimbal i FPV:
"Smigła 10' silniki EMAX te chyba najpopularniejsze.
Testy w pozycji hold, bez latania - czyli tylko zawis.
3S Dualsky 25C 4950 mAh 10:20
3S Turnigy 30-40C 5000 mAh 10:00
3S Turnigy 30-40C 4000 mAh 8:00
3S Zipp Compact 35C 4500 mAh 6:40
4S Tiger chyba 30C (starło się) 4500 mAh 4:40"
Pisałem już w innym wątku o moich testach. Model F550 plus gimbal i FPV:
"Smigła 10' silniki EMAX te chyba najpopularniejsze.
Testy w pozycji hold, bez latania - czyli tylko zawis.
3S Dualsky 25C 4950 mAh 10:20
3S Turnigy 30-40C 5000 mAh 10:00
3S Turnigy 30-40C 4000 mAh 8:00
3S Zipp Compact 35C 4500 mAh 6:40
4S Tiger chyba 30C (starło się) 4500 mAh 4:40"
Witam,
odświeżę trochę temat. Jestem w trakcie kompletowania gratów f550. Pojawił się pomysł aby do zasilania użyć pakietu złożonego z ogniw Li-Ion - ale tu rodzi się pytanie. Jakiego poboru mocy należy się spodziewać? Czy okolice 100A ciągłego rozładowywania będzie ok czy za mało? Waga takiego pakietu wyjdzie w okolicach 860-900g (4s5p, 110A, 12.5Ah)
odświeżę trochę temat. Jestem w trakcie kompletowania gratów f550. Pojawił się pomysł aby do zasilania użyć pakietu złożonego z ogniw Li-Ion - ale tu rodzi się pytanie. Jakiego poboru mocy należy się spodziewać? Czy okolice 100A ciągłego rozładowywania będzie ok czy za mało? Waga takiego pakietu wyjdzie w okolicach 860-900g (4s5p, 110A, 12.5Ah)
110A wystarczy z zapasem, biorąc odpowiednie regle i silniki... tylko 900g to sporo jak na pakiet do F550... może się okazać, że to co zyskujesz na Ah tracisz na zbyt dużej masie hexy. Dla przykładu ja latam na 4s 6000mAh (~600g) ok. 13min max. przy wadze modelu 2600g... Pożyczyłem kiedyś Zippy 4s 8000mAh (~850g) - F550 latała podobnie, a nawet ciut krócej - pomijam już fakt bardziej wytężonej pracy silników i regli, bo jednak 2850-2900g to już sporo jak na tą ramę i moją konfiguracje.