Link do filmu
Tricopter FPV - wszystko od A do Z... cz. I
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
...nie, nie koniecznie, mozesz zastosowac dwa silniki z tylu na ogonie Y4 tricopter np. tak: http://der-frickler.net/_media/modellba ... ter_89.jpgjacmoc pisze:A czy konieczne jest serwo na ogonie?
Ostatnio zmieniony czwartek 10 sty 2013, 08:04 przez waszka, łącznie zmieniany 2 razy.
@Artu - dzięki za miłe słowa ;) Ale to jeszcze nie koniec. Jestem gdzieś w połowie artykułu i gmerania przy modelu he he... Bo gdzie filmy z pokładu, a gdzie jeszcze do FPV z eleresem?
@Rayford - oczywiście masz rację. Sprawdziłem ten układ, ale nie podobało mi się dosyć duże wychylenie śmigła w zawisie. Do tego doszły jeszcze inne reakcje w lewo-prawo, bo wiadomo że model musiał pokonywać trzy momenty i jego reakcja była mułowata. Podobnie jak w heliku gdy się nie ustawi wstępnego kąta łopatek ogonowych.
To się da zrobić oczywiście wstępnym wychyleniem śmigła na serwie żeby zachować jego zakres ruchów, ale dla początkujących może to być trochę zagmatwane, a głównie do nich jest skierowany ten przewodnik.
Różnice w reakcji szczególnie było czuć w trybie acro bez aktywnego ACC. W stronę kontrującą miałem za małą dynamikę manewrów.
W układzie śmigieł 1 x CCW + 2 x CW reakcje są miodzio więc wybrałem ten wariant.
@Rayford - oczywiście masz rację. Sprawdziłem ten układ, ale nie podobało mi się dosyć duże wychylenie śmigła w zawisie. Do tego doszły jeszcze inne reakcje w lewo-prawo, bo wiadomo że model musiał pokonywać trzy momenty i jego reakcja była mułowata. Podobnie jak w heliku gdy się nie ustawi wstępnego kąta łopatek ogonowych.
To się da zrobić oczywiście wstępnym wychyleniem śmigła na serwie żeby zachować jego zakres ruchów, ale dla początkujących może to być trochę zagmatwane, a głównie do nich jest skierowany ten przewodnik.
Różnice w reakcji szczególnie było czuć w trybie acro bez aktywnego ACC. W stronę kontrującą miałem za małą dynamikę manewrów.
W układzie śmigieł 1 x CCW + 2 x CW reakcje są miodzio więc wybrałem ten wariant.
Od śmigła...
Dzięki kolego. Będzie i podsumowanie, na razie opis jest może w połowie zrobiony, a plan zakłada całe morze informacji... ;)
Ugrzązłem trochę w testach, ustawieniach, naprawach i modyfikacjach, bo chcę zrobić to na ile się da rzetelnie. Więc na własnej skórze sprawdzam różne tematy ;)
Na dniach będzie kolejny update.
BTW. Zbliżone ceny można szybko wywnioskować po podanych info i linkach pod fotkami w dziale "Co kupić?"
Ugrzązłem trochę w testach, ustawieniach, naprawach i modyfikacjach, bo chcę zrobić to na ile się da rzetelnie. Więc na własnej skórze sprawdzam różne tematy ;)
Na dniach będzie kolejny update.
BTW. Zbliżone ceny można szybko wywnioskować po podanych info i linkach pod fotkami w dziale "Co kupić?"
Od śmigła...
Jakbym chciał z mniejszym Kv do tri wsadzić silnik to polecasz te:
słabsze
czy raczej:
mocniejsze
Długo się czeka na backorder w KH ?
słabsze
czy raczej:
mocniejsze
Długo się czeka na backorder w KH ?
- inzkulozik
- Posty: 308
- Rejestracja: sobota 03 lis 2012, 00:20
- Lokalizacja: Kraków