Wuwu70 pisze:Gdybyś od razu zamieścił zdjęcia i film, nie miałbym wątpliwości.
Myślałem, że słowo wystarczy
Wuwu70 pisze:W tym wypadku ciężar nie zgadza się z opisem, co wytknąłem, bo napisałeś "oryginalne wysokie podwozie", które jest dużo cięższe od twojego.
Teraz na zdjęciu widać o jakie Ci chodziło (do wysokiego mu trochę brakuje).
Jest, jak pisałem oryginalne (DJI), wysokie, żeby odróżnić od tych nieoryginalnych wysokich z włókna węglowego. Przecież oryginalne, standardowe podwozie do F550 to te nóżki pod silnikami. DJI oferuje wysokie podwozie (130mm) w postaci 4 takich białych nóg. Ja de facto zastosowałem jeszcze wyższe podwozie (150mm) żeby ochronić gimbala , które wygląda bardzo podobnie jak DJI, ale jest jednak jakąż podróbą. Jest też o kilka g lżejsze.
Wuwu70 pisze:Niejeden kolega mógłby się od Ciebie wiele nauczyć, całkiem schludny montaż
Dzięki, ale nie przesadzajmy. Zwykły, poprawny montaż. Przecież to tata i nic nie może się majtać, a jednocześnie musie być dostęp do wszystkich modułów i złącz.
Wuwu70 pisze:Uwagę o wieku na podstawie awatara, potraktuję jako komplement.
Oczywiście
Wuwu70 pisze:Przeczytaj mojego wcześniejszego posta na spokojnie, bez ciśnienia i nie znajdziesz tam żadnych personalnych ataków.
No, przy tych zarzutach o oszustwo ciężko się było nie wkurzyć.
Wuwu70 pisze:podane przez Ciebie czasy lotu, to czasy graniczne dla takiego napędu i masy oraz pojemności akumulatora.
Dokładnie. Żeby porównać setupy taki trzeba by podać. Jednocześnie wg mnie był bezpieczny. W rzeczywistym lataniu pewnie lądowałbym przy 20-30% pakietu.
Wuwu70 pisze:Na filmie, słabej jakości (500MB/vimeo), widać w wielu miejscach jello, czyli galaretę. To jest problem, z którym przyjdzie Ci się zmierzyć.
Na pewno. Na przykład nie wiem jeszcze który zestaw gumek amortyzujących gimbala będzie optymalny.
Wuwu70 pisze:Życzę powodzenia i pozdrawiam Wojtek.
Dzięki i rówież pozdrawiam. Darek