U mnie dokładnie to samo, pisałem o tym kilka wątków wcześniej, nikt nie pomógł oddałem do sprzedawcy, o tyle dziwne że w domu działał nawet po aktualizacji lecz kiedy wyszedłem na dwór włączyłem ...umarł.tezet pisze:Panowie czy tylko ja mam takie szczęście, że Phantom 3 Pro od razu po rozpakowaniu okazał się kupą złomu?
Po instalacji apki ze strony producenta na telefonie (Galaxy S3) okazało się, że dron nie przesyła sygnału video. Czarny ekran, hasło NO SIGNAL i koniec. Dodatkowo gimbal umiera po około 10 sekundach i opada.
Rozmawiałem z supportem DJI i kazali odłączyć i podłączyć znowu 8-pinowy kabel na gimbalu. Nic to oczywiście nie dało. Uznali, że wada mechaniczna i należy mi się nowy egzemplarz. Ciekawe jak szczęśliwy będzie sprzedawca jak się o tym dowie w poniedziałek.
A może ktoś jednak zna rozwiązanie problemu bez ingerencji w bebechy ?
Link do filmu jak to wygląda
http://www.youtube.com/watch?v=z9WU1rY4 ... e=youtu.be
/ może aktualizacja softu by coś pomogła, ale na pewno nie da się wgrać tego 1.9 czy 1.8 bo próbowaliśmy, nawet pliku tekstowego nie wypluwał, do DJI napisałem w tej sprawie maila ponad tydzień temu do dziś nie odpowiedzieli, zresztą na zagranicznych forach ludzie z tym samym problemem się borykają i też narzekają że nikt nic nie odpisuje.