Dji phantom 2 utrata kontroli przy osiągnięciu 20% aku
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Dji phantom 2 utrata kontroli przy osiągnięciu 20% aku
Mam pytanie może ktoś pomoże. Kilka razy zdarzyło mi się w trybie nasza latające z GPS w momencie osiągnięcia 20% akumulatora (zapala się rezerwa) utratacic kontrolę nad dronem. Przestały działać stery kierunku i wysokości. Przełączenie w tryb ati pomogło i mogłem odzyskać władze. Zdarza się mi to również w trybie phantom raz na kilka lotów. Czy ma ktoś pomysł co to za chochlik i jak się go pozbyć?
A nie włącza mu się RTH? U mnie w okolicach 20-19% baterii załącza się RTH. Dron stwierdza, że najwyższa pora lecieć do domu. Wychodzę z tego tak samo, przełączam na Atti albo manual.
Ten procent to się chyba waha w zależności od tego jak daleko jesteś od pozycji Home. Tak mi się zdaje. Im dalej tym wcześniej się włącza
Ten procent to się chyba waha w zależności od tego jak daleko jesteś od pozycji Home. Tak mi się zdaje. Im dalej tym wcześniej się włącza
To nie prędkość zabija tylko nagłe zatrzymanie.
Re: Dji phantom 2 utrata kontroli przy osiągnięciu 20% aku
przy 20% włacza się tryb swobodnego opadania - to normalneiustus pisze:Mam pytanie może ktoś pomoże. Kilka razy zdarzyło mi się w trybie nasza latające z GPS w momencie osiągnięcia 20% akumulatora (zapala się rezerwa) utratacic kontrolę nad dronem. Przestały działać stery kierunku i wysokości. Przełączenie w tryb ati pomogło i mogłem odzyskać władze. Zdarza się mi to również w trybie phantom raz na kilka lotów. Czy ma ktoś pomysł co to za chochlik i jak się go pozbyć?
To nie tryb swobodnego opadania
Tylko tryb swobodnego odlotu bo opadać wcale nie ma zamiaru. I co ciekawe raz to się zdarza a raz nie.
Rth
Trochę dziwne bo przy 20% to daleko się nie nadają ale musze sprawdzić czy ma ochotę na powrót do miejsca startu czy też w innym kierunku. Na razie u mnie włączala się panika i nie spojrzałem dokąd ma ochotę lecieć. Plus ze na 20% daleko nie odleciał minus ze po minucie zacznie sam spadać bez żadnej kontroli
najadłem się strachu przed chwilą, jak aku wyładowałem i zaczął pulsować na czerwono nastąpiła utrata kontroli
pstrykałem co się dało i jakoś udało się gościa sprowadzić na ziemie (Phantom 2)
czy ktoś może łopatologicznie wyjaśnić "pstryczki" na nadajniku?
kiedy mamy pełny manual? czy FaillSafe się programuje bo takiego pstryczka nie mam
przepraszam za laickie pytania ale po to chyba jest to forum a instrukcja obsługi mi tego nie wyjaśnia
pstrykałem co się dało i jakoś udało się gościa sprowadzić na ziemie (Phantom 2)
czy ktoś może łopatologicznie wyjaśnić "pstryczki" na nadajniku?
kiedy mamy pełny manual? czy FaillSafe się programuje bo takiego pstryczka nie mam
przepraszam za laickie pytania ale po to chyba jest to forum a instrukcja obsługi mi tego nie wyjaśnia
Oj tam, myślenie jest przereklamowane i tego działu w większości nie dotyczyBoogie pisze:A w instrukcję nie zostałeś wyposażony?
Latasz sprzętem który może w skrajnych sytuacjach ZABIĆ, a nie kontrolujesz go w żaden sposób. MYŚL zanim coś zrobisz!
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
coper max 1729(na 5.8)
widzę, że to forum to tylko dla wszechwiedzących - zapytać o nic nie wolno
no może wolno ale zamiast odpowiedzi to teksty umoralniające się dostaję
po co zabieracie głos jak nie macie nic do powiedzenia, obserwuję że to nie tylko w tym wątku występuję
mam instrukcję ale wiele z niej nie wynika, pytam więc "doświadczonych"
no może wolno ale zamiast odpowiedzi to teksty umoralniające się dostaję
po co zabieracie głos jak nie macie nic do powiedzenia, obserwuję że to nie tylko w tym wątku występuję
mam instrukcję ale wiele z niej nie wynika, pytam więc "doświadczonych"
Dobra spokojnievuki pisze:najadłem się strachu przed chwilą, jak aku wyładowałem i zaczął pulsować na czerwono nastąpiła utrata kontroli
pstrykałem co się dało i jakoś udało się gościa sprowadzić na ziemie (Phantom 2)
czy ktoś może łopatologicznie wyjaśnić "pstryczki" na nadajniku?
kiedy mamy pełny manual? czy FaillSafe się programuje bo takiego pstryczka nie mam
przepraszam za laickie pytania ale po to chyba jest to forum a instrukcja obsługi mi tego nie wyjaśnia
- ile % miałeś pojemności pakietu jeżeli to widzisz
- co tzn. pstrykałem ?
- cytuję "kiedy mamy pełny manual? czy FaillSafe się programuje bo takiego pstryczka nie mam" to jest bełkot - spokojnie wyjaśni.
- masz racje po to jest forum żeby ci udzielić informacji ale nie bełkotu.
Podołasz - jak nie to podaj nr tel. na prv. to ci wyjaśnię.
Pionier 1400,Raptor 1600 FPV, Fox800, OSD Z&P+AP, Graupner MX 12 Hott-GR12, GoPro Hero3 White, Sky Surfer 2000, DJI Inspire 1, DJI Osmo, DJI Phantom 4
https://www.youtube.com/user/bojaneka62/featured
https://www.youtube.com/user/bojaneka62/featured
już miałem lądować, był blisko, kilka metrów ode mnie, dopiero co zaczął mrugać na czerwono diodami
sądzę więc, że miałem około 30% baterii
pstrykałem S1 i S2, raz jednym, raz drugim w dół no i w górę
dziwne, że jak straciłem kontrolę to wzniósł się samoczynnie kilka metrów wyżej
już myślałem, że odlatuje na dobre do domu
sądzę więc, że miałem około 30% baterii
pstrykałem S1 i S2, raz jednym, raz drugim w dół no i w górę
dziwne, że jak straciłem kontrolę to wzniósł się samoczynnie kilka metrów wyżej
już myślałem, że odlatuje na dobre do domu
Jeśli znasz angielski to tu jest assistant wytłumaczony
https://www.youtube.com/watch?v=q3ZRZL3vG8g
https://www.youtube.com/watch?v=q3ZRZL3vG8g
To nie prędkość zabija tylko nagłe zatrzymanie.