czy kfc32v2 ma serwo filter do trikoptera ?

Inne Flight Controlery (sterowniki) niz wyżej wymienione

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

czy kfc32v2 ma serwo filter do trikoptera ?

Post autor: kocur_38 »

chodzi mi o taki filtr jaki jest w KK2.0. na tym filmiku jest pokazane jak działa

https://www.youtube.com/watch?v=iC6Gz_qysxc
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

własnie zbieram ramę i nie wiem czy zamawiać kfc32:(
Awatar użytkownika
marbalon
Posty: 4080
Rejestracja: piątek 16 wrz 2011, 13:02
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: marbalon »

Tak ma większe filtrowanie dla serwa.
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

Dzięki za pomoc.

a tak z ciekawości spytam , jaka jest przyczyna drgania serwa na ogonie trikoptera ?
Awatar użytkownika
marbalon
Posty: 4080
Rejestracja: piątek 16 wrz 2011, 13:02
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: marbalon »

Jeżeli nie ma filtrowania to czujniki cały czas pracują i coś tam zmieniają w układzie.
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

mam problem z serwem ogonowym w tri, przy próbie startu wpada w straszne drgania i gwałtownie sie wychyla , film

kfc32v2, serwo cyfrowe 5kg zasilone bezpośrednio z beca , na 2 innych serwach było to samo, śmigła 9x6 APC .

jakieś wskazówki?
Awatar użytkownika
marbalon
Posty: 4080
Rejestracja: piątek 16 wrz 2011, 13:02
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: marbalon »

Ale to wygląda na mechaniczny jakiś problem bo raczej serwo takiej reakcji to nie może mieć...
Awatar użytkownika
miś
Posty: 9242
Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Lokalizacja: Bytom

Post autor: miś »

A może regulacja jest w złą stronę i trzeba zmienić YAW direction...
Pzdr. -----MIŚ-----
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

To wygląda tak jak by silnik przy odpowiednio dużym obciążeniu zakłócał serwo :( próbowałem zamienić silniki , śmigła i serwo, bez skutku. Mocowanie serwa i silnika nie ma nawet milimetra luzu.
Awatar użytkownika
wrzech
Posty: 275
Rejestracja: czwartek 19 wrz 2013, 14:14
Lokalizacja: Tychy

Post autor: wrzech »

Załóż dla samego testu jakieś małe śmigiełko/cokolwiek. Mnie to wygląda na oscylacje w jaką wpada cały układ -ramie - mechanizm wychyłu - silnik - śmigło. Możesz też z zachowaniem bezpieczeństwa złapać ręka ramię jak najbliżej serwa i sprawdzić. Jak problem nie wystąpi to masz przyczynę. Mocno zalecana jest pomoc drugiej ogarniętej osoby do machania gazem.
Marek
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .

złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)


za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
kocur_38
Posty: 32
Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kocur_38 »

Chyba dam se spokój z tri i dokupię elektronikę i zrobię quadro:(

Przed chwilom zrobiłem mocowanie z włókna węglowego (2mm grubosci) do pszednih silników , trzymałem ramę ręką przyciskając do ziemi dałem gaz na
3/4 i silniki wpadły w drgania jak na ogonie łamiąc mocowania:(

Morze ta rama (turnigy x9000) nie jest dostosowana do silników 390kv?
buras1
Posty: 104
Rejestracja: poniedziałek 14 lip 2014, 21:53
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: buras1 »

Moje x900 robi tak samo ... Ewidentnie jakieś oscylacje bo występuje tylko przy określonej prędkości obrotów silnika, na wolnych nic, przy zwiększeniu throttle wibruje i jak się unosi już też już jest spokojnie Myślałem że to kwestia wyważenia i wypieściłem układ silnik śmigło(na kfc32 tool miałem nie więcej jak 16)...
Dopieściłem mechanikę yaw-a, miałem lekko skrzywioną w dół po krecie i dokręciłem na kleju do śrub, śrubę która dociska na łożyskach oba elementy yaw-a, tak, żeby był minimalny opór przy obracaniu. Zmniejszyło się i występuje tylko czasami. Pewnie łożyska by trzeba dać jakieś lepsze ...
Nauka w toku...
Awatar użytkownika
wrzech
Posty: 275
Rejestracja: czwartek 19 wrz 2013, 14:14
Lokalizacja: Tychy

Post autor: wrzech »

kocur_38 pisze:Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .

złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)


za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
Rama musi być sztywna, nawet kosztem wagi. Później dzieją sie takie hopszty.

Dobrze, żeś nie oberwał tym silnikiem, a mówiłem o bezpieczeństwie ;p
Marek
ODPOWIEDZ