czy kfc32v2 ma serwo filter do trikoptera ?
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
czy kfc32v2 ma serwo filter do trikoptera ?
chodzi mi o taki filtr jaki jest w KK2.0. na tym filmiku jest pokazane jak działa
https://www.youtube.com/watch?v=iC6Gz_qysxc
https://www.youtube.com/watch?v=iC6Gz_qysxc
Załóż dla samego testu jakieś małe śmigiełko/cokolwiek. Mnie to wygląda na oscylacje w jaką wpada cały układ -ramie - mechanizm wychyłu - silnik - śmigło. Możesz też z zachowaniem bezpieczeństwa złapać ręka ramię jak najbliżej serwa i sprawdzić. Jak problem nie wystąpi to masz przyczynę. Mocno zalecana jest pomoc drugiej ogarniętej osoby do machania gazem.
Marek
Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .
złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)
za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)
za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
Chyba dam se spokój z tri i dokupię elektronikę i zrobię quadro:(
Przed chwilom zrobiłem mocowanie z włókna węglowego (2mm grubosci) do pszednih silników , trzymałem ramę ręką przyciskając do ziemi dałem gaz na
3/4 i silniki wpadły w drgania jak na ogonie łamiąc mocowania:(
Morze ta rama (turnigy x9000) nie jest dostosowana do silników 390kv?
Przed chwilom zrobiłem mocowanie z włókna węglowego (2mm grubosci) do pszednih silników , trzymałem ramę ręką przyciskając do ziemi dałem gaz na
3/4 i silniki wpadły w drgania jak na ogonie łamiąc mocowania:(
Morze ta rama (turnigy x9000) nie jest dostosowana do silników 390kv?
Moje x900 robi tak samo ... Ewidentnie jakieś oscylacje bo występuje tylko przy określonej prędkości obrotów silnika, na wolnych nic, przy zwiększeniu throttle wibruje i jak się unosi już też już jest spokojnie Myślałem że to kwestia wyważenia i wypieściłem układ silnik śmigło(na kfc32 tool miałem nie więcej jak 16)...
Dopieściłem mechanikę yaw-a, miałem lekko skrzywioną w dół po krecie i dokręciłem na kleju do śrub, śrubę która dociska na łożyskach oba elementy yaw-a, tak, żeby był minimalny opór przy obracaniu. Zmniejszyło się i występuje tylko czasami. Pewnie łożyska by trzeba dać jakieś lepsze ...
Dopieściłem mechanikę yaw-a, miałem lekko skrzywioną w dół po krecie i dokręciłem na kleju do śrub, śrubę która dociska na łożyskach oba elementy yaw-a, tak, żeby był minimalny opór przy obracaniu. Zmniejszyło się i występuje tylko czasami. Pewnie łożyska by trzeba dać jakieś lepsze ...
Nauka w toku...
Rama musi być sztywna, nawet kosztem wagi. Później dzieją sie takie hopszty.kocur_38 pisze:Wrzech miałeś racje , dzięki za pomoc .
złapałem za ramie ogonowe i problem na ogonie ustąpił ale pojawił sie na lewym ramieniu i urwał mocowanie silnika z włókna szklanego. Silnik odleciał z 2m jak trzymałem kopter ręką:)
za przyczynne uznaje miękkie mocowanie silnika z włókna szklanego i bardzo miękkie zawieszenie.
Dobrze, żeś nie oberwał tym silnikiem, a mówiłem o bezpieczeństwie ;p
Marek