Latanie na Ślasku
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
tu ?Link
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
prawie :) 20m dalejBurakko pisze:tu ?http://www.google.com/maps/place/50°18' ... °50'32.1"E
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
coper max 1729(na 5.8)
w Dąbrowie Górniczej - Niedziela od rana
Zabrze od rana do 13:00 Prono a reszta się nie określiła
Zabrze od rana do 13:00 Prono a reszta się nie określiła
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Napisz do Prono na PW może nie będzie imprezował :D
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Od rana w wypadku "cycowych" pilotow FPV (czyli moim i kolegi Piotra) to pojecie dosyc wzgledne. Powiem tyle - gdy my przyjezdzamy to tradycyjni modelarze juz sie zbieraja Zazwyczaj jestesmy kolo godziny 12, ale jutro (5 kwietnia) postaramy sie byc juz o 11.
Jak dojechac.
Popelnilem skomplikowany rysunek poglądowy :
Jechac nalezy wzdłóż zoltej lini, albo od ulicy Struzika, albo od ulicy Pyki. Mijamy po drodze lotnisko modelarzy tradycyjnych, i kierujemy sie do punktu opisanego jako FPV. To sa drogi gruntowe, ale przejezdne dla osobowek. Tradycyjni maja troche za zle ze sie "alienujemy", ale ma to swoje powody - modele nam troche urosly i naprawde trudno nam sie zmiescic przy lądowaniu na lotnisku "tradycyjnym". A Piotrowe laminaty to juz wogole.
Lądowisko "FPV" oferuje znacznie wieksze mozliwosci, pola sa teraz pieknie i rowno wykoszone tworzac szerokie, dlugie i rowne trawiaste pasy. Do lądowania podchodzić można już z daleka mając mnóstwo miejsca na manewry jak i sam "touchdown".
Czarna strzalka pokazuje zwyczajowy kierunek podejscia. Uwaga - jesli ktos ląduje tradycyjnie (nie FPV) to trzeba pamietac ze jak widac, zalezy od wiatru, ale zazwyczaj ląduje się "do siebie", wiec podstawowy skill w pilotazu bedzie wymagany
Latamy w kierunkach N-W i posrednich, z innych stron ogranicza niestety intensywna zabudowa.
Jak dojechac.
Popelnilem skomplikowany rysunek poglądowy :
Jechac nalezy wzdłóż zoltej lini, albo od ulicy Struzika, albo od ulicy Pyki. Mijamy po drodze lotnisko modelarzy tradycyjnych, i kierujemy sie do punktu opisanego jako FPV. To sa drogi gruntowe, ale przejezdne dla osobowek. Tradycyjni maja troche za zle ze sie "alienujemy", ale ma to swoje powody - modele nam troche urosly i naprawde trudno nam sie zmiescic przy lądowaniu na lotnisku "tradycyjnym". A Piotrowe laminaty to juz wogole.
Lądowisko "FPV" oferuje znacznie wieksze mozliwosci, pola sa teraz pieknie i rowno wykoszone tworzac szerokie, dlugie i rowne trawiaste pasy. Do lądowania podchodzić można już z daleka mając mnóstwo miejsca na manewry jak i sam "touchdown".
Czarna strzalka pokazuje zwyczajowy kierunek podejscia. Uwaga - jesli ktos ląduje tradycyjnie (nie FPV) to trzeba pamietac ze jak widac, zalezy od wiatru, ale zazwyczaj ląduje się "do siebie", wiec podstawowy skill w pilotazu bedzie wymagany
Latamy w kierunkach N-W i posrednich, z innych stron ogranicza niestety intensywna zabudowa.
FPV - Your world from my perspective :)
Dziwnie tam macie jakieś podziały u nas po prostu nie latają wszyscy na raz dzięki temu jest czas by pogadać. I na pewno nie mamy, nie chcemy i nie będziemy robić grupek. A jak latam tak i tak to mam się przenosić z miejsca na miejsce ? Taka ścieżka zdrowia :D
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Ja póki co muszę ogarnąć maszynę skrzydlatą i śmiglatą, podregulować PIDy, więc raczej loty klasyczne mnie czekają.
Postaram się uderzyć w cyc w niedzielę miedzy 9 a 10 rano do 13-14.
Postaram się uderzyć w cyc w niedzielę miedzy 9 a 10 rano do 13-14.
Pronokopter V1 dzielnie służył prawie rok:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=10572&start=0
Pronokopter V2:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=16755&start=0
Dragonek+KFC FTB
FX-61:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=18288&start=0
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=10572&start=0
Pronokopter V2:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=16755&start=0
Dragonek+KFC FTB
FX-61:
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=18288&start=0
Jakie podzialy ? Tradycyjni lataja na swojej miejscowce od lat, zreszta sami z Piotrem sie z tego srodowiska i tego lotniska wywodzimy. Heliki, samoloty, spotkania co weekend itd. Potem pojawilo sie fpv i dopoki modele byly stosunkowo male nie bylo problemu, wszyscy latalismy razem, ale gdy urosly coraz czesciej musielismy je wyciagac z krzakow za lotniskiem. Stad tez przenieslismy sie dalej zeby dalo sie bez problemow przeprowadzic nawet te mniej perfekcyjne ladowania, a reszta zostala na starej miejscowc bo lataja tam "od zawsze". Nikt nie robi problemow czy lata sie z kamera czy bez, helikiem czy samolotem, tu czy tam, to ciagle jedno srodowisko, wszystko rozbija sie o to czy zmiescisz sie przy ladowaniu czy nie. W obu miejscach mozna latac czym sie chce i jak sie chce, ot wolnosc wyboru
Gdybysmy byli pilotami idealnymi potrafiacymi niezaleznie od warunkow posadzic 2m skywalkera czy 160 cm laminatowe skrzydlo "w punkt" wciaz bylibysmy na starej miejscowce, ale jeszcze nie jestesmy
Gdybysmy byli pilotami idealnymi potrafiacymi niezaleznie od warunkow posadzic 2m skywalkera czy 160 cm laminatowe skrzydlo "w punkt" wciaz bylibysmy na starej miejscowce, ale jeszcze nie jestesmy
FPV - Your world from my perspective :)
- Freddie Chopin
- Posty: 337
- Rejestracja: sobota 11 sty 2014, 13:36
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Może i ja bym kiedyś podjechał w którąś z bardziej północnych lokalizacji? (; Kto wie (; Ta Tucznawa jest "w zasięgu" generalnie, tyle że teraz jakieś drogi znów chyba rozwalili w okolicy i nie da się dojechać "normalnie" pewnie...
:: freddiechopin.info ::
sigreg myślałem ze macie tam spięcia jakieś. Jak np "nie lubię cię bo masz BMW" itp.
Freddie Chopin no do Tucznawy masz rzut kamieniem jakieś 15km ? chyba ja mam dalej :D
Freddie Chopin no do Tucznawy masz rzut kamieniem jakieś 15km ? chyba ja mam dalej :D
Mapka ŚL http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... bcc46646ee
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
Kontroler lotu: "Widoczność pionowa zero."
Pilot: "W stopach czy w metrach?"
Nie pisz "Dron" moje dzieci mogą to czytać...
- Freddie Chopin
- Posty: 337
- Rejestracja: sobota 11 sty 2014, 13:36
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
No tak, jest niedaleko, ale od około 2 tygodni (czy jakoś tak) wszelkie znaki drogi 796 na Dąbrowę są przekreślone i jest zaznaczony objazd przez Siewierz i Sosnowiec, jakiś wiadukt ponoć jest w całkowitym remoncie, ale nie wiem właśnie który... Dookoła już jest trochę dalej i dużo bardziej skomplikowana trasa [;Burakko pisze:Freddie Chopin no do Tucznawy masz rzut kamieniem jakieś 15km ? chyba ja mam dalej :D
No dobra - sprawdziłem sobie na targeo i faktycznie jest tak jak się obawiałem - wiadukt koło Chruszczobrodu zamknięty, wiec musiałbym jechać jakoś przez Niegowonice i koło Koksowni...
Trzeba będzie się kiedyś wybrać <:
:: freddiechopin.info ::