bujanie hexa DJI
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Wylatałem 15 min bawiąć się ustawieniami. Niestety bez rewelacji.
Obecnie najlepiej lata na gainach 170,170,100,110 i na dole 50 50. Najlepiej znaczy - najmniej się buja, ale co jakiś czas wpadnie w oscylacje...
Strasznie to widać gdy pójdzie się kopterem w górę, a podczas szybkiego zniżania doda gazu - ąż nim całym telepie na boki
I o dziwo - w manualu jest o niebo lepiej...
Chyba wyważę jakoś śmigła (APC) i zobaczę ponownie - może jakieś drgania na IMU się przenosza ?
Obecnie najlepiej lata na gainach 170,170,100,110 i na dole 50 50. Najlepiej znaczy - najmniej się buja, ale co jakiś czas wpadnie w oscylacje...
Strasznie to widać gdy pójdzie się kopterem w górę, a podczas szybkiego zniżania doda gazu - ąż nim całym telepie na boki
I o dziwo - w manualu jest o niebo lepiej...
Chyba wyważę jakoś śmigła (APC) i zobaczę ponownie - może jakieś drgania na IMU się przenosza ?
zawsze , u mnie od softu 4.
na 5 min. bacteria off a po podłączeniu ponowić kalibrację
na 5 min. bacteria off a po podłączeniu ponowić kalibrację
pozdrawiam, Jacek
__________________
Sprzęt był sprawny. Użytkownik nie.
W Hangarze; Hujsban FPV, KRAB 250, Qamikaze X4, OctoCongoCopter X8, Kadłubek, Raptor,
__________________
Sprzęt był sprawny. Użytkownik nie.
W Hangarze; Hujsban FPV, KRAB 250, Qamikaze X4, OctoCongoCopter X8, Kadłubek, Raptor,
Spróbuj kilku rzeczy:
1. Bateria na dole - teraz masz dość wysoko środek ciężkości. Jak dojdzie gimbal, podwozie - to się sporo obniży.
2.) Atti gain zostaw w okolicach 90 90, a basic przypisz do poti - tak, żeby regulacja była pomiędzy 130 a 260 - ustawiasz potencjometr w skrajnej pozycji, wpisujesz 260 w asystencie i enter, powinno się dać regulować - po przekręceniu potencjometru w neutralną pozycję cyferki będą wskazywać 130 - w locie dobierzesz sobie optymalne położenie gałki, później po podłączeniu do kompa będzie można spisać odpowiednie gainy.
3.) Precyzyjnie wyważ śmigła
4.) Dorzuć masy - naza nie lubi jak kopter ma za duży zapas mocy - np. druga bateria na trytkę. Jak ma za duży zapas buja kopterem, jak za mały kręci nosem lewo prawo.
5.) Pokombinuj z różnymi śmigłami
1. Bateria na dole - teraz masz dość wysoko środek ciężkości. Jak dojdzie gimbal, podwozie - to się sporo obniży.
2.) Atti gain zostaw w okolicach 90 90, a basic przypisz do poti - tak, żeby regulacja była pomiędzy 130 a 260 - ustawiasz potencjometr w skrajnej pozycji, wpisujesz 260 w asystencie i enter, powinno się dać regulować - po przekręceniu potencjometru w neutralną pozycję cyferki będą wskazywać 130 - w locie dobierzesz sobie optymalne położenie gałki, później po podłączeniu do kompa będzie można spisać odpowiednie gainy.
3.) Precyzyjnie wyważ śmigła
4.) Dorzuć masy - naza nie lubi jak kopter ma za duży zapas mocy - np. druga bateria na trytkę. Jak ma za duży zapas buja kopterem, jak za mały kręci nosem lewo prawo.
5.) Pokombinuj z różnymi śmigłami
Pracując masz tyle czasu na latanie ? :] Złota robota .. eh.elektron pisze:skonczy się ładować pakiet to pójdę i sprawdzę ;)'
EDIT :
Czy ktoś miał taki problem podczas kalibracji Advanced ?
Obrazek
Dodam że temperatura jest pokojowa ....